interview82

王菀之專訪〔82〕


2016-01-01 U Magazine 527期

張敬軒 王菀之 釋放內心小王子

《小王子》超越時間。年輕時讀那些雋永字句,有點夢幻,似明非明。長大再看,多了點體會,然後悸動,因為回不去了。「所有大人都曾經是小孩,雖然,只有少數大人記得。」「問題不在長大,在遺忘。」遺忘我們見識過這種真善。但我也見過,內心仍住着小王子,並會釋放他能量的人。如王菀之、張敬軒。在充滿計算、競爭、數字、ego的演藝圈,他們是可以隨時互換小王子和狐狸角色的朋友。

圈中閨密齊為《小王子》配音,碰頭、談笑、互窒,一切皆自然而真誠——尤以後者珍貴,在大人和小人遍布的娛樂世界,在好多人為數字丟掉初衷的年頭,仲有人會講「叉番心中嚿電」,其實等於小王子keep住純淨好奇那狀態。

初見

《小王子》,Ivana軒仔都算遲來的讀者。Ivana高中才看:「細個冇衝動去睇,會睇咗公仔先,但《小王子》顏色好素,有一種詩意,係細個唔明白嘅。大個咗,開始識得鍾意呢種樸素,就拎起本書,再睇埋佢舞台劇。」

軒仔清楚記得,那年1999。「第一次去法國,巴黎街頭總之有書賣的地方,就會見到《小王子》,我仲問人le petit prince法文點讀。」再見小王子,是05年的事。「到第一次自己去巴黎旅行,買咗本1963年vintage,之後返香港搵中英文版本。」

軒仔喜歡這書雖充滿小朋友思維筆觸,那些話語,卻是給成年人的。Ivana則偏愛書中孤獨氣場。「書版《小王子》冇電影版的小女孩,沒有在童話出現的魔法、飛天遁地、奇怪旅程,好淡然、真心,無論小王子、朵玫瑰、國王……都孤獨。人類內心有孤獨天空,但會想揞住唔畀人睇,《小王子》就係一種釋放。」

到今日有埋電影版,既依循原著,亦有新編故事,對書迷軒仔來說,初看會覺得編劇大膽:「摧毀好多原著build up嘅嘢,但又通過咁而有新發展。」Ivana補充:「但加埋小女孩落去,會立體咗,豐富咗,有光明面。」

自我設框

小女孩一開場就操面試、阿媽每天每小時每分鐘都計住個女點過,仲話這是保證人生成功的life plan,可怕而荒謬,更可怕而荒謬是有人真的要子女這樣過活。聲演小女孩的Ivana指出一點,這些框,不只父母給子女,有時是自己攞嚟。「成年人畀自己的schedule,何嘗唔滿?點解要畀框?因為受過傷害、試過失望,會學識避,愈避就愈框,好似起咗個迷宮畀自己咁。」軒仔:「原本係comfort zone,其實係迷宮。」Ivana:「小女孩亦係反映成年人,同城市人,繁忙、鬱結、遏抑。人類有好多直覺、感官,可以繽紛、好creative,發好多光。而小女孩代表隨年月漸長,城市人要克服同衝破啲框,變番發光體。」

講完電影,講自己。無可避免,人要長大,要面對世上一大堆(充滿控制慾的)國王、(世界只有自己的)自大狂、(甚麼都計算的)數字人,好運的,會遇上珍惜灌漑過的玫瑰,或因馴服而產生羈絆和感情的狐狸,像彼此。

最怕遺忘……

U:「問題不在長大,在遺忘。」最驚自己遺忘、唔見咗乜嘢?

王:有個時期我好執着自己把聲,當初用靚聲出道,成日諗聲音唔再靚,咁點算呢?年紀愈大,聲音會變質,工作量多,開始唔在狀態……自己心目中的完美聲音,愈來愈遠,好恐懼。到搵番喇,練番喇,係唔會放棄,但又唔會話好怕失去。畢竟,剩番在地球的日子唔知有幾耐,不如珍惜而家有,同將來會的事。

張:呢幾年,起碼工作上,追番初初入行個心。前幾年坐喺頒獎禮,會傾吓今年攞咩獎呀,邊個邊個過你頭呀……好多嘢會令你忘記。慢慢會諗番點解要做呢個行業?學朋友話齋,如果你用呢行的作息時間、工作強度、對身體摧殘度……呢啲代價去炒股票,賺到的錢會比留在這行多。然後入行耐咗,衫要靚啲,辛苦咗又想住得好,所有嘢都係數字重疊。疊吓疊吓,今年突然想一切從簡,住的地方,夠一個人兩隻狗就得,冇再好似以前咁整間大屋,乾淨簡單就得。個人再攰,上到台的joyfulness,會諗番初入行為乜。

大人的煩惱

U:演藝圈充滿數字同競爭,如何身處這圈又盡量不被牽扯?

張:我期中一個方法是思考。但又好矛盾,容祖兒是好例子,佢唔多煩惱,嘻嘻哈哈,鍾意講乜就講乜,我係思維型,就要觀察呢啲人,點解可以咁隨心,有就有冇就冇啦!

王:其實我嘅黃金甲呢,就係創作力囉。沉醉於創作嘅人,係有天綫一路收緊外面發生咩事,好敏感,而內心好多情感滾動,keep住呢種創作力,呢個氣場係會保護心中的小王子嘅。

張:內在小孩。

王:配《小王子》前,我咁啱寫咗首歌叫《小俠》,exactly講呢樣嘢。我有時都擔心點解大家都好大人,唔係話識得多賺得多喎,係好有一種大人的憂慮同陰沉,內心光芒好似愈來愈暗。有時仲會擔心自己係咪朋友圈裏面少數長唔大的人?我係一個好拖住內心小朋友行的人,係我創作力的電池,唔會畀佢冇電,知佢冇電我會叉電……

為自己叉電

U:點樣叉番心裏面嚿電?

王:從前我會答睇人哋表演,去吓旅行……係囉,究竟我係點叉電?

張:你仲叉唔夠呀?你係全行食嘢最多,去最多旅行的artist。

王:未必。

張:前兩年你在東亞時,一年去四五次。

王:我而家都係呀,但我又做好多嘢喎。我想解答番我點叉電嘅問題,我諗番拉闊那日,我病,好多嘢記,但我又對自己舞台表演有要求,心情一路跌落谷底,開始散發霉菌。唔知點解,一上台就叉咗電。我諗係……尊重。每次我用尊重去對待件事,就會自然叉電。即係話,我有幾respect件事,有幾珍惜呢次演出,細胞……就會變大胞,哈哈哈哈。等同旅行,你好珍惜的話,就唔會帶好多繁瑣咁去,會好純粹對待呢次旅行。

小王子與狐狸

U:對方最小王子moments?

張:佢畀人感覺愈來愈細個,識佢個陣仲大個啲。內在小孩一直在心,可能剛剛返來香港,做過另一份工。佢好似喺尖沙咀紅綠燈中間,見好多人咁着衫返工,咁談吐,返工要講是非,咁我係咪都要咁?入咗呢行,畀佢好多養份,好大程度上可以做番自己。人的長大冇變得快樂,細個是但一樣嘢都玩得開心。

王:你咁講,我又諗起之前拉闊音樂會,好玩,冇props,但會憑空模擬出嚟,大家冇排過喎,細個就係咁,人哋見唔到唔緊要,自己信就得。舞台劇又係咁,再次教識你點做個發光體,唔好畀歲月灰塵蓋住咗。張敬軒本身個人已經似小王子啦,佢係超浪漫而狐獨嘅人,佢有佢嘅玫瑰花,沉鬱亦好似小王子,選擇簡單的時候,就有小王子單純的心,又可以對佢愛惜的人專注,過後仍然無理由地感性下去。

張:沉溺。

王:所以原來我在他的生命,飾演狐狸。

張:我同佢,不停交換角色,一時我係小女孩係佢係小王子,有時調轉。

王:你就想,你一時係老伯!

張:大家都有自己沉溺的時候,佢一時時好多嘢諗,有時佢會drop落去……

王:好易咋嘛,遞碗飯過來就okay㗎喇。

text + edit|Connie photo|Ricky art|sidekick hair|Zing Wong @ Hair Culture(Ivana)、Aaron @ Hair Culture(Hins) makeup|Janice @ ZING the Makeup School(Ivana)、Cyrus Lee(Hins) wardrobe|Off-White @ ITHK(Hins) venue|莎瑪尖沙咀


2016-02 Marie Claire 305期

Ivana Wong低調的華麗

低調,是屬於王菀之(Ivana)一種獨特的氣質,清秀脫俗,甚至在女性夢寐以求的婚禮依然貫徹一種低調的華麗。

1 今季有哪一件不能缺少的化妝品?

踏入春夏季,粉底的選擇相當重要,一支好用、質感透薄、適合個人膚質的粉底,能提升肌膚細致度。

2 有哪些必備的外遊護膚品?

外遊需要保持放鬆的心情,同時也不想在旅程為肌膚添壓力,把肌膚負擔減至最低,我選用的潔面膏、精華及面霜都必需確保肌膚能保持清新舒爽的觸感。另外,也會隨身帶備潤唇膏。

3 如何保持肌膚清爽潔淨?

我習慣每星期以潔面機洗面3次,以確保毛孔潔淨。

4 今季想嘗試甚麼時裝風格?

我不會特別跟隨潮流改變個人打扮風格,因為我認為最重要是找到適合自己的服裝。我是Comme des Garçons超級粉絲,而Y’s是我喜歡的另一個品牌,兩個品牌都能繼續保持一貫的風格。

5 最想擁有哪件時尚單品?

一雙型格chunky heels,既時尚又容易穿著。

6 會定期到髮型屋整理秀髮嗎?

因經常燙染而令髮質變差,除定期到髮型屋做護理,另外在家中也會敷用髮膜,以確保髮絲柔滑貼服。

7 會如何安排你的假期?

取決於假期長短,如果時間短的,通常會花時間嘗試烹飪新的菜式,或者和喜歡的人在一起,聽聽音樂已經很享受。至於長假期,就會去度假旅行,日本是首選,當然最喜歡的還是冰島!

8 現在使用哪款香水?

喜歡Guerlain le bouquet de la mariée香水的喻意,是一束永不調謝的鮮花,它的外形搭配有如婚紗的白色喱士圖案,是一件精藝術作品。它的香味令人難忘而細膩,混合了橙花、杏仁香及麝香,很迷人。

Text: Ms. A


2016-02-05 U Magazine 532期(節錄)

Come on monkey, Let’s go party!王菀之 + C AllStar

你未必好恨拜年,但一定好想開party。

新年開P是常識,但Party不只是新春限定的魚蝦蟹盛宴,回顧羊咩年,Party滿載感動時刻。

遇上你太感恩,不遲亦不早。羊年戴上小玩意做蘇太,至今仍然陶醉甜蜜蜜wedding扒地,猴年有冇喜事陸續來?Come on monkey(但蘇太話順其自然)。

未有挑花唔緊要,最緊要有貴人。C AllStar羊年先後跟許鄭秀文及西班牙新抱crossover夠熱鬧,馬騮年繼續吉星拱照,四粒生於斯的lucky stars祝願人人開心。

到底新一年C All四子要去幾多個Party?約BBQ、打邊爐定放題?新手蘇太要煎幾多底蘿蔔糕先夠招呼親戚朋友?Let’s go party!

新年,不其然是要隆重其事的。

新年好忙,新手人妻更忙。忙封利市洗邋遢辦年貨又要準備鮑參翅肚團年飯……

雖則,慢吞吞的Ivana一樣都未做。「仍在pick up蘇太身份,11月28日陽明山莊wedding party到今日(訪問這天),計下日子剛好兩個月,最古怪是我同老公都唔覺有太大轉變。」

2 become 1

新婚是共同生活初體驗,例如最近他倆分別再開pop up store割愛珍藏,大概愛巢難容納2 become 1的雜物,Eric So的玩具比蘇太名下古董手袋大陣仗,「是婚後的自覺,好耐冇掂過的衫褲玩具是時候清理,要騰出位置,日後有更多共同物品吖。」

羊年是Ivana本命年,在旁經理人笑說:「唔怕犯太歲,有喜事,幾旺吖!」結婚攞獎雙囍臨門,馬騮年會否喜上加喜未知,但步入人生新階段的確不遲不早。「生活上盡量做好些,家常便飯希望可以煮得好些,盡量煲湯,回家有啖湯飲會溫暖些,我還會煎洋葱豬扒,希望他有屋企飯吃。以前屋企好亂,通常到頂唔順先大執一次,而家發現有個小山丘就立即清理……」她常提醒自己要做好太太。

蘇太初體驗

第一年做蘇太,身份還未適應。

「仍未習慣,我好怕醜,未必好識得令老人家開心,Eric爸爸媽媽好隨和,煮嘢食又好叻,常會叫我們回家吃飯,感覺是多了一份家庭溫暖,(老爺奶奶喜歡你嗎?)個表面上好似喜歡嘅,I think so。」猴BB會來臨嗎?She doesn’t think so,「我們兩個間中都有互相暗示下啦,但工作要先考慮,有機會又不想錯過,想想懷孕過程要用一年,生完又要兩年全力照顧,呢個moment好多可能,好多嘢要諗又唔想諗太多。」至於利市,唔使諗最緊要派,「利市一直有派,身份轉咗就派雙封,我唔會叫老公設計利市封,亦不用姓『蘇』的利市封,我們連結婚請帖都沒派呀,只是WhatsApp開group通知。不過,希望收到我利市的朋友都開開心心,旺足一年!」

新春笑蝦蝦

人妻考牌靠煎豬扒,「等老公有屋企飯食。」拍攝當日巧遇日本餐廳師傅,立即請教炸天婦羅蝦秘技,唔係為影相,真係逐個step請教仲好快上手,蘇生買定炸爐喇。

放閃!羊過猴年major moment

Ivana羊年驛馬星動,好事通常伴隨外遊,即係要搭飛機嘅——韓國求婚之旅,被Eric So正式委任做「最佳女主人」。

「4月19日我要出席金像獎,所以18號晚我要提早離開韓國,Eric就留在當地繼續忙玩具展,他送我搭車去機場時忽然拎戒指出來求婚,激動心情一直帶到去金像獎,還未消化求婚喜悅又有另一份喜悅。」金像獎連中兩元「最佳新演員」+「最佳女配角」,三個認證哪個意義大?不用問啦。「拍拖時都有問過,我又唔會好白,有時會問下『你估你會唔會娶我呢?』言語間又估估下咁囉,原來佢咁鬼馬喎。」

OK!繼續放閃。9月輕井澤pre-wedding(但新人表示冇着婚紗),「只是着咗大家鍾意嘅衫,在我們開始的地方,就是輕井澤一間麵包店外的公廁門口,那天我們避雨,然後用同一把傘。婚紗相就喺呢度影囉。」11月簽紙、12月honeymoon再飛日本,「今次去京都、白川鄉,之後仲飛埋美國三藩市順便登台。」羊年閃爆,拍拖結婚蜜月之外,最後一個major moment包含另一男士名字——Alex Fung,終於關音樂事。「可以同香港管弦樂團合作一直是夢想,到10月終於成真,同Alex由中學一起玩音樂直到今天,在作品賞上我們打扮到好像兩個little twin stars,這個畫面會永遠印在我腦海內。」

Monkey year, Make a wish!

Ivana:希望透過我少少力量分享基督徒感恩文化。身處困難時抱住感恩的心,力量會大些,希望猴年每個人內心都平安。

Andy:希望做到一件令自己沒遺憾的事,更希望香港人愛惜我們成長的一事一物。

King:希望做到喜歡的音樂,希望香港人開心面對生活。

Jase:希望香港多些讚美,雖然未必事事值得讚美。

On仔:希望自己專心做到一兩件事,希望小朋友得到更好的教育,明辨是非。

text|顏紫茵 photo|Ricky edit|Cake art|MING

hair|Kate Shek @ Hair Culture(Ivana)、Zanki @ iHair(C AllStar)

makeup|Janice Tao @ ZING the makeup school(Ivana)、NaNa Wong(C AllStar)

stylist|Rex Yiu(C AllStar) venue|吟彩


2016-03-04 BeautyExchange.com.hk

王菀之 大日子後

很多人都會說,結婚當天的女人是最美的。但當小編看見王菀之(Ivana),小編就會覺得,結婚後的她更美更可人。

小編的確相信,幸福可以令人更漂亮。但當然除了幸福的加持外,保養也同樣重要啦!訪問時見到Ivana皮膚又白又好,小編當然把握這次機會,問問Ivana有什麼保養心得啦!「其實我自己很注重清潔的,因為每日工作都需要長時間化妝,所以卸妝、清潔非常重要。而我自己亦不會刻意好誇張的美白產品,因為害怕當中的化學成份太多,會對皮膚不好。因此我挑選一些較為天然、香料不會過多的美白產品。」

而Ivana同老公蘇卓航(Eric)在去年年尾結婚,今個農曆新年更是第一次以蘇太身份出席大大小小的活動。Ivana表示,希望自己能成為一個好稱職的家庭主婦,所以都落足力去學習廚藝!「雖然我下廚並不算厲害,但有不斷學。而且對烹調亦非常感興趣,所以最近都經常向身邊識下廚的朋友取經。如果將來有機會,我都希望與大家分佈我自己的烹飪書,怎樣由一個完全不會下廚的人,到後來有屬於自己的餐單。」

當然,做藝人工作時間非常飄忽,又要長時間工作,與老公見面的時間自自然然會減少。目前仍是新婚的Ivana表示,兩人之間相處最重要就要理解對方:「其實工時長,自然會辛苦,但只要為對方想想,其實他也是一樣。只要懂得互相體諒,自然就會互相尊重。」

Guest:Ivana Wong

Text:Niki Chan

Video:Dave.Y

Special Thanks:Guerlain


2016-03-08 頭條日報(節錄)

索爆人妻 變靚秘技

話說找到歸宿的女人會對護膚比較鬆懈,但圈中不少女星成為人妻後竟比以前更省鏡,全因她們視扮靚為終身事業,努力Keep住靚樣。究竟「索爆人妻」有何秘技,即Check!

{王菀之}精華按摩助消腫

眼前的王菀之(Ivana)皮膚白淨,妝容貼服,比早年的她看來更青春。「要保持年輕,最重要是肌膚緊致,我每日早晚都會用精華按摩面部穴位,幫助消腫,毛孔亦會變得細緻飽滿,之後上粉就更貼服。當然粉底質地亦好重要,最忌塗後會變色,個人推介Guerlain的粉底,可以Keep足8至10小時,不脫色也不會變暗啞,很好用!」

白滑肌膚能令人看來年輕,Ivana亦很認同,不過部份美白產品有太多化學成份,所以選擇時要非常小心。「以植物或天然成份製造就比較放心,否則容易引起敏感。」

除了護膚,Ivana還特別提出一個凸顯個人魅力的小貼士,「聽說香氣會留在我們的記憶裏,所以我對選擇香水特別講究,而且香味還會影響情緒,提升創作力,我就最喜歡清新的花香味及果味。」姊妹們收到未?

文︰Angel 圖︰褚樂琪

圖:Guerlain珍珠妍白泡沫潔面膏 $450、珍珠妍白爽膚精華$510、珍珠妍白活肌美白精華素 $1,060 三者皆蘊含珍珠、槐樹與甜櫻桃精華,有效調節細胞內的黑色素。每日由潔面膏、爽膚精華、美白精華素順序使用。

圖:Ivana說化妝品的質素都很影響皮膚,特別推介Guerlain的瑰麗琉金煥采粉底液(圖右,$700)、雙色胭脂(圖左,$480)

圖:幻彩流星微珠粉餅(圖,$1,325)。

圖:Guerlain佛手柑香水 $560 初調及中調分別蘊含葡萄柚、檸檬果香、梨子、桂花、柏木等香味,非常怡人。


2016-03-10 都市日報

王菀之 X Guerlain最佳平衡

人們常說,女士們結婚後因為不用再引起異性注目,無須再勤於扮靚。其實這句說話已經不適用於現今社會,像剛剛成為人妻的王菀之(Ivana),向來護膚扮靚都只講求兩個字—舒服,她說:「其實結婚前後我都會有懶嘅時候,唔會婚後就放棄自己嘛,最緊要皮膚舒服自然就會靚啦!」能找到皮膚最佳的平衡狀態,難怪平日只有簡單的護膚步驟,Ivana的皮膚亦白滑無瑕。

去年下嫁Figure王Eric So,正式成為蘇太後,Ivana並沒有停工安心做少奶奶,反而度個短蜜月後便立即投入工作,做到婚姻生活和工作平衡,她坦言享受做新婚太太的同時,亦樂於繼續做歌手的角色。她對待皮膚亦一樣,雖然因工作關係經常都要化妝,對肌膚造成不少的負擔,但Ivana亦不會因此而特別加重護膚程序,「我唔係嗰啲一日要搽10樣嘢嘅人嚟,我覺得只要搵到一支最啱用嘅洗面、保濕精華同面霜就夠!」

選用最適合

簡單幾步就能夠擁有如此無瑕的肌膚?Ivana笑言化妝師功勞最大,「好彩我平日做嘢都會有化妝師幫我,佢知道咩產品最適合我嘅皮膚,有時深層保濕或者修護嘅步驟就交晒畀佢哋,自己平日做好清潔就得。」因為有專家幫手,Ivana平日自己動手的護膚程序就可以精簡到最少,好像之前去日本度蜜月,她就依照當地天氣帶備適合的產品,「因為知道日本好乾,又唔會有化妝師跟住我,所以我就預先揀咗隻啱我又滋潤嘅護膚產品,再加上之前向化妝師偷師學番嚟嘅幾下面部按摩,就唔怕皮膚有狀況。」齋講無謂,為了證明自己的按摩手法有功架,Ivana更親身示範平日最愛的面部按摩法,教授粉絲自家保養秘笈。

Shop List:Guerlain 2265 7064

撰文:Crystal|攝影:Alice

Step by step

Step 1 塗上爽膚水時,輕力用手指拍打面部,讓面頰微微發紅,促進血液循環。

Step 2 塗上精華後,用指尖在面頰位置由內至外按壓。

Step 3 塗上眼部精華後,利用手指公於眼窩位置按壓,紓緩因疲累引致的紅腫。

Step 4 塗上面霜後,利用手指沿着下巴邊緣來回推,有效暢通淋巴。

圖:Guerlain御庭蘭花極緻全效眼部精華素 $1,950/15ml

圖:Guerlain御庭蘭花極緻全效啫喱霜 $2,630/30ml

圖:Guerlain御庭蘭花極緻全效修護乳霜 $3,680/50ml

圖:Aqua Allegoria Pera Granita (EDT)$560/75ml

除了護膚產品外,Ivana選香水亦最講求舒服,她指有生果香調的香氛感覺清新,有如置身大自然。


2016-03 Cosmopolitan 376期

SIMPLE IS THE KEY

剛升格做幸福人妻,溫婉可人的王菀之(Ivana)不時流露甜蜜氛圍。由出道至今,Ivana不論是對音樂及藝術的喜愛,抑或對肌膚及體態保養,同樣始終如一,不追隨潮流,堅持簡單自然的理念。

by Cathy

Dancing Queen

記得Ivana初出道時,經常自彈自唱,唱作才女的形象深入民深,原以為她是文靜派,底蘊卻是熱愛舞蹈的女生。「我有運動習慣,最近的興趣是跳舞,特別是現代舞和踢躂舞。因為跳舞本身姿態優美,運動量大,且體力要求高,既可以幫助舞台上的演出,又具挑戰性,十分有趣。」她的Instagram上亦有分享數段練習踢躂舞的短片,展示練習成果!

Drink More Water

一天八杯水,除了有助身體排毒,亦是維持年輕肌膚的妙法。「起床後要喝一大杯暖水,為身體排毒。晚餐會盡量早點吃,若有湯,要飯前喝,以免影響消化。」除了直接飲水,她亦很注重飲食,於社交媒體中,不時分享生果美食照,如日本帶有花香的提子和榴槤等。「進食不同種類的蔬菜和水果,例如香蕉及蘋果等,可確保身體有足夠水分。」

S.O.S Mask

當藝人不時會遇上突發情況,若遇上皮膚狀態不佳,Ivana的急救秘訣是一個好的化妝師和面膜。「一個好又了解我膚質的化妝師,除了擁有高超化妝技巧外,她會因應肌膚狀況,於妝前替我按摩臉部,喚醒肌膚,提升底妝貼服度,急救美肌。」

Skin Saver

水分是維持良好肌膚的重要元素,當藝人的工作時間長且不定時,Ivana沿用簡單的基礎護理步驟,減輕肌膚負擔。「我的護膚程序十分簡單,每天注重肌膚清潔,因為不合適的潔面用品會損害皮膚,導致出現油脂粒,並同時保持適當保濕。」

Flawless Skin

凡事追救完美,對化妝要求同樣一絲不苟。「於眾多妝物中,最重視底妝,首選質感透薄的粉底。」若外出工作只可帶少量妝物隨身,自言一支好的粉底加上睫毛液就夠。放假不用工作,她則盡量讓皮膚休息,有需要才定點塗上少許遮瑕膏和有色潤唇膏,帶出好氣色即可。


2016-03-26 明報周刊 2472期

【獲獎加一點片酬 王菀之愛回家煮飯】

王菀之(Ivana)新婚四個月,工作又排山倒海而來,忙電影又忙音樂。婚後的Ivana生活上沒有太大改變,但思想上就要顧慮自己是「蘇太」的身份,會盡量安排時間與老公蘇卓航在一起,夜歸出埠也可免則免。Ivana是個樂天的開心果,她很少為自己製造煩惱,就好像生小孩,她會說:「我有時會諗,有時又會不諗,沒有所謂啦,我鍾意隨緣,做好現在就好了。」

王菀之去年在香港金像獎電影頒獎禮,連奪最佳女配角及新演員兩獎,演技獲得認同,同年底,她與「Figure王」蘇卓航(Eric So)結婚,事業愛情兩得意,得獎後更接拍了電影《綁架丁丁當》,「如果有人問我得獎後有沒有壓力,我會說是有,不過我通常不會去想,因為愈想壓力只會愈大,我拍戲一樣會抱住平常心,都是如此認真去做好一個角色。獲獎後我有否加片酬?哈哈,我諗點都有少少,都有加一點啦。」Ivana性格開朗,她喜歡拍喜劇,因為可以工作的同時,找到一點歡樂,就算演悲劇,她也覺得當中總有少許喜劇元素。

顧及老公感受

Ivana與老公Eric So同是藝術家,拍拖到結婚一直甜蜜恩愛,新婚四個月有什麼轉變?「原本覺得會有不同,但其實又好像沒有,因為之前已知道大家性格,已經好熟悉,所以分別不大,不過有件事是真的,現在未到夜晚,已經想着夜晚回家煮飯,煮什麼餸菜好;以前見到家裏有一大堆東西,我未必會理會,現在就很想將東西收拾好。」結婚前孑然一身,放假喜歡去哪裏就去哪裏,現在Ivana也要顧及老公感受,不想他一個人太寂寞,「現在也會不想經常出埠,好像之前去馬來西亞幾天,也不想逗留太久,以前一個人有四日假,鍾意就拿住個篋想走就走,想去哪裏都可以,現在就不同了,有時我也不想太夜收工,會想起自己有個老公,想返家陪他,不過有時老公也很忙的。」

生小孩隨緣

那麼,這一刻有否生小孩的計劃?Ivana尷尬笑說:「我真的不知道,有時會諗,有時又會不諗,現在可能先以工作為主,不過我未想這個問題,沒有所謂啦,我鍾意隨緣,做好現在就好了。」Ivana戲中會被小方綁架,被他用毛巾塞口,過程相當難受,她說:「因為毛巾的毛會留在口裏,要不停吐出來,又要用繩勒住我雙手,我想逼真一點,就叫他們大力些,拍完之後雙手都有被勒過痕迹,好在不是很痛。」首次與方力申合作,Ivana表示大家很有默契,一開拍已經好投入,不過戲中有些哭戲,事前必須要準備好自已和培養性緒,幸好這方面不是太難,做藝術的人會經常培養情緒。Ivana未來會以工作為主,希望音樂上有更多發展,「以前經常會計劃下年做什麼,但發覺每年計劃了,最終都做不完,今年會計劃一些想做的先做。」

方力申大讚Ivana是個很開朗和率直的人,「之前她結婚,記者問我知不知,我答不知道,其實我是知的,但會替她保守秘密,其實那時我們不算太熟,未拍完就說一個大秘密我聽,可想而知大家是互相信任。」

撰文:溫敏芝

圖:王菀之與方力申在音樂活動不時碰面,但電影上合作不多,今次合作很有火花。

圖:方力申大讚Ivana是個率真的人,拍戲不久,Ivana已告訴他將會結婚。

圖:錢國偉執導之餘,也在戲中客串一角,飾演生果檔老闆,過足戲癮。

圖:(上圖)每逢有演員生日,劇組都會預備蛋糕,這天是朱咪咪生日,小方同Ivana做代表送上。

圖:(下圖)輪到許紹雄生日,朱咪咪生日蛋糕打孖上。

圖:關寶慧飾演女傭,戲中要說不鹹不淡廣東話,十分搞笑。

圖:方力申戲中會綁架Ivana,又會用毛巾塞入她口裏,拍攝時跟導演錢國偉商量怎可以做得更逼真。

圖:王菀之演戲愈見進步,在醫院激動痛哭這場戲,連石修也讚好。


2016-05-14 明報周刊 2479期

王菀之生B問老公 白只嘆買車買樓甚艱難

王菀之(Ivana)和白只有個共通點,是香港電影金像獎頒獎禮的「配角」和「新演員」雙料得主,大家也是音樂人出身,再演舞台劇和拍戲,日前Ivana和白只綵排舞台劇《騷眉勿擾》,飾演按摩師的白只,為Ivana按摩肩頸,痛得她連聲大叫,之後唯有調換身份,Ivana為白只示範按摩手勢。Ivana在劇中會被白只踩背,但近日又盛傳Ivana懷孕,她說:「這場戲暫時未知會否取消,但不是有BB,如果有BB,演出時都見肚啦。我好喜歡小朋友,都有幻想做媽媽,不過這方面要問老公先,大家要有共識,但現時我的工作已排到明年,排舞台劇又拍戲,自己都好忙。」Ivana稱平日與老公在家也有自己私人空間,「我們做創作,好多時要想很多事,但又知道個空間不會阻到大家,感覺好好,老公見到我望住電視發呆,已經習慣。」

電影《踏血尋梅》令白只大豐收,已接了一部電影跟好友張繼聰合作,二人會一起打喪屍,不過白只坦言有獎並非代表風光,「我們這些屬手停口停,可以在不同媒介走來走去,又可以夾band已很開心,我現在跟人家講錢、講片酬都不切實際啦,我知道自己什麼價位,實則我是沒有什麼大改變,買車買樓養番狗,我諗有排都未得,我在影壇仍然好green,只想和不同團隊合作,我覺得機會比較重要。我不是小生模樣,其實很多角色未必適合,但也有另一方面好處,我不用選擇,好多角色都不會考慮你,十個只有一個適合,你做不做?當然做啦。」現時二百多磅的白只,表示會積極減肥,希望減十磅,「感覺肥到負荷不到,膝頭又開始痛,以前我是什麼時候都吃,太喜歡吃東西,現在首先是戒宵夜。」白只稱今次舞台劇最有難度是學按摩和韓文,「好彩我優勢是單眼皮,就算不似南韓人,都可告訴人我是北韓人。」

撰文:溫敏芝 攝影:鍾漢平

化妝:Janice Tao @ ZING the makeup school 髮型:Kate Shek @ Hair Culture

圖:白只大讚Ivana是個認真表演者,大家共同之處是喜歡吃及有幽默感。

圖:Ivana否認近日的懷孕傳聞,綵排時更蹲下為白只示範如何按摩。

圖:白只在劇中飾演韓國的按摩師,會為Ivana按摩,他稱最大壓力是學韓語。

圖:白只坦言獲獎後也並非風光,自己屬於手停口停那種,買車買樓仍需努力。


2016-05-18 東周刊 664期

Paco巨星飯堂:還看騷眉

Soulmate,即係心靈伴侶,係可遇不可求嘅「人生奢侈品」;取其諧音,香港人就會稱之為「蘇眉」或「騷眉」,盡顯港式幽默。而兩位金像級人馬:王菀之(Ivana)同白只,就以此為題材,喺即將公演嘅舞台劇《騷眉勿擾》中合作,將心靈伴侶無限放大。

我誠邀兩位主角擔任今次「Paco巨星飯堂」嘅嘉賓,仲帶佢哋去到位於新蒲崗嘅「PHO會安」,品嘗特色嘅越南風味,細說積極籌備新作嘅點滴。

兌現承諾

兩位應屆同前屆嘅金像獎雙料得主(最佳新演員及最佳男 / 女配角),原來一早認識,Ivana話:「我係白只嘅粉絲,佢做舞台劇好得!所以上年我已經同佢講,希望可以同佢合作做一次舞台劇。」

白只即刻話:「所以我哋知對方有期,就睇吓有咩好嘅劇本, o依家呢個嘅可發揮性好強,戲路亦都好啱我哋,係一個喜劇嚟嘅,我覺得可以發放到正能量畀入場嘅觀眾。」

講到故事,Ivana表示:「我喺部劇入面係一個顧客,而白只就係一個按摩師,我哋就係喺每一次四十五分鐘嘅section入面交流,發現到對方係自己嘅soulmate。」

言下之意,即係台上會出現按摩期間嘅畫面,究竟佢哋嘅present手法係點?我會係好好奇!白只話:「唔會係極之香艷嗰隻嘅,我哋嘅重點係放喺對白上面,走幽默路線,仲要係貼地嘅,咁觀眾睇到先會有共鳴。」

三人火花

舞台劇講求同觀眾嘅即時互動,對於兩位有豐富經驗嘅主角,梗係唔使擔心,而且白只仲特別去「考察」,務求更投入按摩師一角。「我不嬲都係骨精嚟嘅,成日都有做腳底按摩,當知道要演一個按摩師,就問多啲啲師傅問題,好似按啲咩位會有咩功效嗰啲,我都有搵Ivana實習吓㗎。」

Ivana就分享自己按摩嘅親身經歷:「可能我平時彈琴彈得多,搞到啲肩頸位好實,直情係史上最實!我試過喺按摩中心搵師傅幫我按,按完之後個姐姐叫我下次唔好再搵佢,哈哈!佢已經係好夠力水嗰啲師傅,我見佢一邊按我,一邊係咁抹汗,佢真係出晒力!」

哈哈哈!藉着按摩帶出soulmate,兩位主角仲有特別推介,白只表示:「就係劇入面另一位演員『阿卵』嘞,佢同我一樣都係演藝學院嘅師兄弟,亦係我隊band『朱凌凌』嘅成員。佢演戲嘅喜感同掌握節奏都勁堅,真係要特別留意!」

入廚秘技

雖然Ivana嘅工作繁忙,但係已為人妻嘅佢,依然享受入廚之樂。「最近我嘅拿手菜係日式照燒雞扒!唔好以為好難整,其實煮日式嘢,只要有一支日本豉油同埋一支味醂,基本上就已經無問題。我鍾意睇人煮嘢食,亦都鍾意自己煮,不過煮嘅步驟太繁複的話,就唔係好啱我。」

白只就鮮有親自下廚,「睇我嘅身形就知我乜都食,特別係澱粉質,粥粉麵飯一定唔少得!」

哈哈哈!咁我就率先以澱粉質——蛋糕,預祝兩位Good Show!

PHO會安

地址:新蒲崗太子道東638號譽港灣Mikiki商場1樓107號鋪

電話:23482278

協力☆吳靜 攝影☆蔡豪 化妝☆Janice Tao @ ZING the makeup school 髮型☆Kate Shek @ Hair Culture 設計☆美術組

圖:我帶白只同Ivana去到位於新蒲崗嘅「PHO會安」,品嘗越式滋味,暢談佢哋即將公演嘅舞台劇《騷眉勿擾》嘅準備工作。

圖:白只同Ivana相識多年,今次嘅舞台劇係佢哋去年向對方許下嘅承諾,大可拭目以待二人喺舞台上擦出嘅火花。

圖:除咗海報上見到嘅兩位主角,舞台劇仲有演藝學院出身嘅楊偉倫(右圖)參演,佢係白只所屬樂隊「朱凌凌」成員之一,主角們對呢位拍檔都讚不絕口。

圖:為咗更貼地去演繹按摩師角色,白只攞正牌去按摩考察,Ivana仲大讚拍檔好手勢。

圖:為預祝佢哋Good Show,我特別預備咗一個豆腐黑芝麻蛋糕,為兩位主角注入能量。

圖:雖然Ivana自稱對甜食冇特別喜好,但面對豆腐蛋糕,連佢都食指大動。

圖:北越蒸粉包($25),味道清淡,加上醬汁就變得惹味,風味百變。

圖:柚子鮮蝦豬肉沙律($68),夠晒開胃。

圖:越南胡椒蟹($238),蟹肉鮮甜,配上有風格嘅胡椒,夾得啱啱好。

圖:美國頂級生牛肉河粉($88),河粉由越南直送,夠晒地道。

圖:越南春卷($58),外層脆卜卜,內裏啖啖肉。

圖:椰青金沙骨($88),啖啖椰香味,相當特別。

圖:脆炸鮮蝦餅($59),外脆內清甜,極具層次。

圖:蒜茸牛油雞翼($52),香脆可口。


This entry was posted in 2016interview. Bookmark the permalink.