news200

王菀之新聞[200]


2016-08-26 on.cc

黃偉文對唱法有要求 王菀之呻有困難

【on.cc東網專訊】 王菀之(Ivana)在電台錄音訪問中談到新歌《該死的快樂》,她說:「呢首歌係我自己作曲,Wyman(黃偉文)填詞,Wyman想我唱得惡啲,尤其係咬字方面,要實淨啲,所以我都練咗好耐,做咗好多準備功夫先去錄音,有啲字唔係響音嚟係難唱啲,因為要唱得好Powerful,我同監製研究咗好耐,究意我嘅嘢點樣唱法最好。」問到她是否人愈大愈多問題及煩惱,她說:「又唔係嘅,人愈大愈懂得珍惜同快樂,仲有感恩。」

圖:黃偉文有要求都好正常!不過王菀之唱功咁好,一定搞得掂!


2016-08-26 英皇娛樂

張敬軒 王菀之 明年2月首度合體紅館演唱會

張敬軒和王菀之(Ivana)將於明年2月16至18日首度合體紅館舉行「The Magical Teeter Totter演唱會2017」,票價$680,$480,$300。下月,即是9月19日至23日東亞銀行信用卡專享優先訂票,9月26日城市售票網公開發售。

軒仔和Ivana這對好拍檔由出道至今一直有不少合作機會,不過合體紅館舉行演唱會還是第一次。相識多年,默契十足,今次的演唱會海報他們決定要玩味濃,要嚐試做巨人和小人的角色。軒仔自覺造型有如菊花展般靚,Ivana還自爆常與軒仔玩煮飯仔,好鬼sweet!

為了這個2人首個紅館騷多次開會,結果一致通過命名為「The Magical Teeter Totter演唱會2017」,意思是搖搖板。軒仔搞笑說二人其實是兩個搖搖。其實他們相處就好像一齊玩搖搖板,一時鬥咀,一時互攬,Ivana表示他們一高一矮;一肥一瘦;一黑一白,加埋是好完美絕配!演唱會海報拍攝就以「巨人與小人」為主題,拍攝時他們不時交換角色,非常好玩。舞台上Ivana與軒仔是合作無間,私底下也是非常要好的朋友,Ivana透露他們經常約埋買餸煮飯仔傾心事,軒仔即笑說:「買餸係你同蘇生做嘅!」Ivana偷笑。當軒仔表示二人關係就如最佳拍擋時,Ivana即煞有介事地說:「我哋冇嘢架!」軒仔哈哈大笑說:「我哋芥蒂就有好多!」

服裝設計師特別安排兩人穿情侶間條睡衣,又在布景的迷你牀上玩打交又互窒,軒仔被Ivana激到要除拖鞋掟她,她就立即躲避,總之他們碰面就沒有一刻寧靜,令拍攝影樓充滿笑聲。其中軒仔穿上一件花碌碌中褸,頭戴紳士高帽,他笑對Ivana說:「我呢個造型好靚,件褸有500朶非洲菊做,真係好似開菊展咁呀!」Ivana則笑軒仔是谷氣才真!Ivana表示,他們的巨人和小人的角色是會交換來拍攝,她自覺是飾演平日輕盈的她一樣。軒仔卻反問Ivana:「乜你真係覺得自己好輕盈?!」Ivana自滿的說:「我係Fit咗!」雖然他們不停互相整蠱和互窒,但揀相時軒仔從後攬住Ivana就好溫馨,果然一時水溝油,一時糖黐豆!

演唱會日期:2017年2月16至18日

票價:$680,$480,$300

東亞銀行信用卡專享優先訂票

2016年9月19日至23日

訂票熱線:28611611

訂票網址:www.aegticketing.com

公開發售

2016年9月26日

售票處:城市售票網

電話購票:21115999

網上購票:www.urbtix.hk

節目查詢:29058134


2016-08-26 明報(即時新聞)

【再度合體】 張敬軒王菀之明年2月紅館開騷

張敬軒與王菀之這對好朋友,以前曾合作開過電台音樂會,又一起演過舞台劇、為動畫配音、拍廣告。明年他們將再度合體,2月16至18日假紅館舉行3場《The Magical Teeter Totter 演唱會2017》。演唱會海報日前曝光,張敬軒、王菀之齊齊穿上間條睡衣,向來被軒仔取笑肥胖的王菀之手持波板糖坐在張敬軒屁股上,重得張敬軒一副大叫救命的樣子。

(即時娛樂)

圖:張敬軒與王菀之這對好朋友,明年將合作舉行紅館演唱會。(右上︰網上圖片 / 其他︰資料圖片)

圖:張敬軒、王菀之的2017紅館演唱會海報曝光,設計鬼馬。(網上圖片)

圖:王菀之與張敬軒曾傳緋聞多年,如今王菀之已嫁作他人妻。(資料圖片)

圖:張敬軒、王菀之曾邊彈琴邊合唱,未知今次會有什麼新嘗試呢?(資料圖片)


2016-08-26 on.cc

張敬軒王菀之合體開騷 攬到實揀海報相

【on.cc東網專訊】 張敬軒和王菀之(Ivana)將於明年2月16至18日首度合體紅館舉行《The Magical Teeter Totter演唱會2017》,門票在9月26日則在城市售票網公開發售。

開騷做搖搖板

為了這個首個合體紅館騷,二人多次開會,演唱會名的意思是搖搖板,軒仔指他們相處就好像一齊玩搖搖板,一時鬥嘴,一時互攬,Ivana表示他們一高一矮、一肥一瘦、一黑一白,加埋就是完美絕配!

自爆得閒煮飯仔傾心事

軒仔和Ivana相識多年,默契十足,今次演唱會海報他們決定要玩味濃,以「巨人與小人」為主題,拍攝時他們不時交換角色,非常好玩。舞台上Ivana與軒仔是合作無間,私底下也是非常要好的朋友,Ivana透露他們經常約埋買餸煮飯仔傾心事,軒仔即笑說:「買餸係你同蘇生做嘅!」Ivana偷笑。當軒仔表示二人關係就如最佳拍擋時,Ivana即煞有介事地說:「我哋冇嘢㗎!」軒仔哈哈大笑說:「我哋芥蒂就有好多!」

又互窒罕掟鞋 轉頭攬到實揀相

服裝設計師特別安排兩人穿情侶間條睡衣,又在布景的迷你牀上玩打交又互窒,軒仔被Ivana激到要除拖鞋掟她,二人一追一避,令拍攝影樓充滿笑聲。其中軒仔穿上一件花碌碌中褸,頭戴紳士高帽,他笑對Ivana說:「我呢個造型好靚,件褸有500朶非洲菊做,真係好似開菊展咁呀!」Ivana則笑軒仔是谷氣才真!Ivana表示他們的巨人和小人的角色是會交換來拍攝,她自覺是飾演平日輕盈的她一樣。軒仔卻反問Ivana:「乜你真係覺得自己好輕盈?」Ivana自滿的說:「我係Fit咗!」雖然他們不停互相整蠱和互窒,但揀相時軒仔從後攬住Ivana就好溫馨,果然一時水溝油,一時糖黐豆!

圖:張敬軒同王菀之兩個真係歡喜冤家,今次終於合體開騷喇!

圖:「巨人與小人」,Ivana仲坐喺軒仔上面㖭。

圖:佢兩個真好夠晒夾。

圖:喂喂喂,唔好打交!

圖:正正經經合照咪好囉。

圖:真係攬到實一實,冇花冇假。

圖:轉頭又「打交」喇!

圖:Ivana係咪好cute cute呢~~


2016-08-26 頭條網

孖王菀之合體開騷影海報 張敬軒掟完拖鞋又攬實

張敬軒和王菀之(Ivana)將於明年2月合體於紅館開演唱會,二人出道以來合作多次,但合體於紅館開騷還是第一次。相識多年,二人默契十足,今次的演唱會海報他們決定要玩味濃,要嚐試做巨人和小人的角色。

經過多次開會,結果一致通過命名為《The Magical Teeter Totter演唱會2017》,意思是搖搖板。軒仔搞笑說二人其實是兩個搖搖,他們相處就好像一齊玩搖搖板,一時鬥嘴、一時互攬,Ivana表示他們一高一矮、一肥一瘦、一黑一白,加埋是好完美絕配!演唱會海報拍攝就以「巨人與小人」為主題,拍攝時他們不時交換角色,非常好玩。

對於Ivana爆料說二人經常約埋買餸煮飯仔傾心事,軒仔即笑說:「買餸係你同蘇生做o既!」Ivana隨即偷笑。當軒仔表示二人關係就如最佳拍擋時,Ivana即煞有介事說:「我哋冇嘢㗎!」軒仔哈哈大笑說:「我哋芥蒂就有好多!」

服裝設計師特別安排兩人穿情侶間條睡衣,又在布景的迷你床上玩打交又互窒,軒仔被Ivana激到要除拖鞋掟她,她就立即躲避,總之他們碰面就沒有一刻寧靜,令拍攝影樓充滿笑聲。其中軒仔穿上一件花碌碌中褸,頭戴紳士高帽,他笑對Ivana說:「我呢個造型好靚,件褸有500朵非洲菊做,真係好似開菊展咁呀!」Ivana則笑軒仔是谷氣才真!Ivana表示,他們的巨人和小人的角色是會交換來拍攝,她自覺是飾演平日輕盈的她一樣。軒仔卻反問Ivana:「乜你真係覺得自己好輕盈?!」Ivana自滿的說:「我係Fit咗!」雖然他們不停互相整蠱和互窒,但揀相時軒仔從後攬住Ivana就好溫馨,果然一時水溝油,一時糖黐豆!

圖:軒仔呢頭用拖鞋掟Ivana,轉頭又攬到實。


2016-08-26 香港01

【玩味濃】張敬軒王菀之紅館開騷 未合體先互窒

張敬軒(軒仔)和王菀之(Ivana)這對好拍檔由出道至今一直有不少合作機會,今次兩人攜手於明年2月16至18日在紅館舉行命名為《The Magical Teeter Totter演唱會2017》。軒仔指他們相處就好像一齊玩搖搖板,一時鬥咀、一時互攬;Ivana則表示他們一高一矮;一肥一瘦;一黑一白,加埋就是好完美絕配!不過合體紅館舉行演唱會還是第一次。

買餸煮飯仔傾心事

兩人相識多年,默契十足,今次的演唱會海報他們決定要玩味濃,以「巨人與小人」為主題,拍攝時他們不時交換角色,非常好玩。舞台上Ivana與軒仔是合作無間,私底下也是非常要好的朋友,Ivana透露他們經常約埋買餸煮飯仔傾心事,軒仔即笑說:「買餸是你同蘇生做的!」Ivana偷笑。當軒仔表示二人關係就如最佳拍檔時,Ivana即煞有介事地說:「我哋冇嘢㗎!」軒仔哈哈大笑說:「我哋芥蒂就有好多!」

兩人不停互窒整蠱

服裝方面設計師特別安排兩人穿情侶間條睡衣,又在布景的迷你牀上玩打交又互窒,軒仔被Ivana激到要除拖鞋掟她,她就立即躲避,令現場充滿笑聲。其中軒仔穿上一件花碌碌中褸,頭戴紳士高帽,他笑對Ivana說:「我這個造型好靚,件褸有500朶非洲菊做,真是好似開菊展咁呀!」Ivana則笑軒仔是谷氣才真!Ivana表示,他們的巨人和小人的角色是會交換來拍攝,她自覺是飾演平日輕盈的她一樣。軒仔卻反問Ivana:「乜你真係覺得自己好輕盈?!」Ivana自滿的說:「我係Fit咗!」雖然他們不停互相整蠱和互窒,不過那份默契,又確是難得。

圖:軒仔從後攬住Ivana,不過軒仔的表情,不太情願囉!

圖:演唱會海報拍攝以「巨人與小人」為主題,兩人不時交換角色,非常好玩。

圖:軒仔被Ivana激到要除拖鞋掟她。


2016-08-27 東方日報

合體開騷變雙面人 張敬軒王菀之調情嘴藐藐

張敬軒與王菀之(Ivana)明年2月將首度在紅館合體演出,向來是歡喜冤家的兩人拍攝海報時不忘鬥嘴互窒,但轉個頭就極速回復「恩愛」,不過軒仔大膽攬實人妻Ivana時擺出嫌棄表情,認真抵死!

歌手張敬軒和王菀之這對好拍檔向來合作無間,明年2月16日至18日將首度在紅館合體演出,舉行《The Magical Teeter Totter演唱會2017》,門票將於9月26日在城市售票網公開發售。演唱會名稱意指搖搖板,軒仔笑言兩人的相處模式就似玩搖搖板,一時鬥嘴,一時互攬,Ivana則表示兩人一高一矮、一肥一瘦、一黑一白,加起來就是完美絕配!

軒仔「發火」飛拖鞋

演唱會海報玩味較濃,以「巨人與小人」為主題,服裝設計師特別安排他們穿上情侶間條睡衣,在一張迷你床上打交兼互窒,軒仔被激得除拖鞋掟Ivana,拍攝現場笑聲不斷!軒仔其後換上一件花花外套,頭戴紳士高帽,對着Ivana說:「我呢個造型好靚,件褸由500朵非洲菊做,真係好似開菊展咁呀!」Ivana卻笑指應是「谷氣」!

Ivana自認平日似小人一樣輕盈,軒仔卻有質疑,並說:「乜你真係覺得自己好輕盈?」充滿自信的Ivana立即反擊:「我係Fit咗!」果然歡喜冤家愛鬥嘴!兩人互窒一輪後由「水溝油」變糖黐豆,軒仔挑選相片時更毫不避諱,從後抱着已成為人妻的Ivana,表面是晒溫馨,表情卻一臉嫌棄,惹人發笑!

軒仔與Ivana相識多年,除了工作上默契十足外,私底下感情亦非常要好,Ivana透露兩人經常相約買餸煮飯仔傾心事,軒仔笑說:「買餸係你同蘇生(Ivana老公)做嘅!」軒仔指彼此是最佳拍檔,Ivana聞言強調:「我哋冇嘢o架!」軒仔剛則笑說:「我哋芥蒂就有好多!」

文:音樂組

圖:演唱會海報大玩「巨人與小人」意念,軒仔同Ivana影相時笑唔停!

圖:軒後從後攬實Ivana嘴藐藐,咁唔畀面㗎!


2016-08-27 成報

張敬軒王菀之完美絕配

張敬軒和王菀之(Ivana)將於明年2月16至18日首度合體紅館舉行「The Magical Teeter Totter演唱會2017」,意思是搖搖板。其實他們相處就好像一齊玩搖搖板,一時鬥咀,一時互攬,Ivana表示他們一高一矮;一肥一瘦;一黑一白,加埋是好完美絕配。

兩人相識多年,默契十足,今次的演唱會海報他們決定要玩味濃,要嚐試做巨人和小人的角色。

其中軒仔穿上一件花碌碌中褸,頭戴紳士高帽,他笑對Ivana說:「我呢個造型好靚,件褸有500朶非洲菊做,真係好似開菊展咁呀!」Ivana則笑軒仔是谷氣才真!Ivana表示,他們的巨人和小人的角色是會交換來拍攝,她自覺是飾演平日輕盈的她一樣。軒仔卻反問Ivana:「乜你真係覺得自己好輕盈?!」Ivana自滿的說:「我係Fit咗!」雖然他們不停互相整蠱和互窒,但揀相時軒仔從後攬住Ivana就好溫馨,果然一時水溝油,一時糖黐豆。

Ivana透露他們經常約埋買餸煮飯仔傾心事,軒仔即笑說:「買餸係你同蘇生做?」Ivana偷笑。當軒仔表示二人關係就如最佳拍擋時,Ivana即煞有介事地說:「我哋冇嘢㗎!」軒仔哈哈大笑說:「我哋芥蒂就有好多!」

圖:Ivana、軒仔拍攝海報玩得好開心。

圖:Ivana、軒仔在海報中扮巨人與小矮人。


2016-08-27 文匯報

王菀之張敬軒合體紅館開騷

香港文匯報訊 王菀之(Ivana)和張敬軒將於明年2月16至18日首度合體假紅館舉行「The Magical Teeter Totter演唱會2017」,票價最高$680。

Ivana和軒仔這對好拍檔相識多年,默契十足,今次的演唱會海報他們決定要玩味濃,要嘗試做巨人和小人的角色,軒仔自覺造型有如菊花展般靚。

為了這個紅館騷,二人多次開會,結果一致通過命名為「The Magical Teeter Totter演唱會2017」,意思是搖搖板。軒仔搞笑說二人其實是兩個搖搖。其實他們相處就好像一齊玩搖搖板,一時鬥嘴,一時互攬。私底下二人也是非常要好的朋友,Ivana透露他們經常約埋買餸煮飯仔傾心事,軒仔即笑說:「買嘢係你同蘇生做嘅!」Ivana偷笑。當軒仔表示二人關係就如最佳拍檔時,Ivana即煞有介事地說:「我哋冇嘢㗎!」軒仔哈哈大笑說:「我哋芥蒂就有好多!」

圖:雖然不停互窒,但揀相時軒仔鬼馬從後攬着Ivana。


2016-08-27 星島日報

菀之自爆同軒仔傾心事

【星島日報報道】張敬軒和王菀之(Ivana)將於明年2月16日至18日首度合體假紅館舉行《The Magical Teeter Totter演唱會2017》,演唱會譯名是搖搖板意思,比喻二人好像一齊玩搖搖板,一時鬥嘴,一時互攬,Ivana表示他們一高一矮,一肥一瘦,一黑一白,是完美絕配。拍攝時打交又互窒,軒仔被Ivana激到要除拖鞋掟她,一時又攬到實,其實二人私下非常老友,Ivana自爆常與軒仔玩煮飯仔傾心事。

海報以「巨人與小人」為主題,軒仔自覺造型有如菊花展般靚,Ivana笑他谷氣,她則自讚Fit了,是演繹平日輕盈的她。

文:娛樂組

圖:張敬軒和王菀之的演唱會海報以「巨人與小人」為主題。


2016-08-27 澳門日報

軒仔菀之紅館開騷

張敬軒和王菀之(Ivana)將於明年二月十六至十八日首度合作於紅館舉行“The Magical Teeter Totter演唱會2017”。演唱會海報他們決定要玩味十足,嘗試扮演巨人和小人為主題。拍攝時,他們不時交換角色,非常好玩。

Ivana與軒仔合作無間,但合作上紅館開唱還是第一次。二人也是非常要好的朋友,Ivana透露他們經常約埋買餸煮飯仔傾心事。今次拍攝海報,服裝設計師特別安排兩人穿情侶間條睡衣,又在佈景的迷你床上玩打架和互窒,十分搞笑。雖然他們不停互相整蠱和互窒,但揀相時軒仔從後攬住Ivana就表現得好溫馨,未知Ivana老公會否呷醋。

圖:軒仔和菀之拍演唱會海報


2016-08-27 頭條日報

軒仔Ivana開騷玩鬥氣

張敬軒和王菀之(Ivana)將於明年2月16至18日首度合體在紅館舉行《The Magical Teeter Totter演唱會2017》,演唱會名稱是「搖搖板」意思,比喻二人好像一齊玩搖搖板。Ivana表示他們一高一矮,一肥一瘦、一黑一白,是完美絕配。二人拍攝海報時一時互窒,一時又攬到實,其實二人私下非常老友,Ivana自爆常與軒仔玩煮飯仔傾心事。海報以「巨人與小人」為主題,軒仔自覺造型有如菊花展般靚。

圖:張敬軒和王菀之拍海報時互相戲弄。


2016-08-27 蘋果日報

王菀之軒仔上床打交

張敬軒和王菀之(Ivana)明年2月首次合體紅館開騷「The Magical Teeter Totter演唱會2017」,早前二人為演唱會拍海報扮巨人和小矮人,更被安排穿上情侶間條睡衣,在床上玩打交又互窒兼飛拖鞋,兩人見面沒有一刻寧靜,Ivana說:「件褸由500朵非洲菊做,真係好似開菊展咁呀!」雖然他們不停鬥嘴,當揀相時軒仔從後抱住Ivana,場面溫馨。


2016-08-27 on.cc

王菀之新mv即興晒舞技 唔怕跳得差

【on.cc東網專訊】 歌手王菀之到電台宣傳新歌《該死的快樂》,提到MV中她被指飾演身穿紅衣的鬼新娘,她即指要平反,她說:「寫呢段稿嘅係我同事,但佢誤會晒,紅色衫係想有視覺效果,導演本身個故事係講交通意外,再去做個contrast,但我怕唔太舒服,導演就話只會攞其中一啲elements去用,同埋入面我同另一個男仔只係識嘅人,但因為我拎住花球,啲人以為我哋係情侶。」提到MV中她開心地跳舞,她指是即興的舞蹈:「我有學跳舞,我都接受自己跳得唔好,但我鍾意跳。」


2016-08-27 頭條網(節錄)

陳志雲提名俞琤選美魔女 森小20周年想重辦歌劇團

謝茜嘉就發表叱咤903的新動向,包括邀請了鄭欣宜於10月舉行音樂會,鄒凱光回歸主持談論港產電影的期間限定節目,還有明年是森小20周年。兩位主角森美和小儀表示的確有意為重辧「森小歌劇團」慶祝,因當年有份主演的小演員現在部份已結婚、部份還加入了娛樂圈,如游學修和顏卓靈。森美更忽發其想謂當年在劇中曾跟小儀有吻戲,或許明年安排小儀與對手有更激場口,或是二人反串上演武大郎與潘金蓮的現代版,及後更想到邀請歷年演出過歌劇團的藝人一起合作,當中不乏一線歌手如容祖兒、古巨基、鄭伊健、梁漢文、薛凱琪、張敬軒、王菀之、鄧麗欣、張繼聰夫婦等。問到二人私下會否慶祝?森美即耍手擰頭笑稱見都不想見,因合作太久見得太多。(攝影:譚志光)


2016-08-28 on.cc

人妻升呢廚神 王菀之預告出烹飪書

【on.cc東網專訊】 歌手王菀之(Ivana)在電台錄音訪問中談到結婚後的轉變,她說:「都係差唔多,係煮嘢食多咗,但煮嘅都係簡單為主,(會唔會出一個Ivana嘅菜譜?)我依家儲緊,都希望出嘅,希望啲唔叻煮嘢嘅人都煮到好好味。」

為生存煮食

Ivana早年在溫哥華讀書,其實當時已開始學人煮食,但她搞笑說:「嗰時煮食為生存,依家就真係鍾意煮嘢食,(老公畀咩評價?)老公食完多數都唔會形容好唔好味,佢食晒就算,佢唔偏食。」

圖:王菀之話老公唔偏食,佢煮乜老公都會食晒。


2016-08-31 星島日報 (節錄)

葉麗儀自爆老貓燒鬚瘀事

(星島日報報道)殿堂級歌后葉麗儀(Frances)主唱的電影《終極勝利》原聲大碟定於7月中發行,縱橫樂壇46載的Frances錄歌出名快、靚、正,不過她透露也曾被一首歌考起,而經典中的經典《上海灘》就打破了她錄音時間最長的紀錄。

提到新一代的歌手,Frances即指繼陳奕迅之後,有幾個都幾鍾意,就是泳兒、張敬軒和王菀之,她稱在不知王菀之是誰時,已很喜歡對方的聲音,有其獨特聲線,加上會作曲,後來看過對方的戲就更加欣賞;Frances說:「我喜歡的歌手要有自己的風格,能一開聲就被認出,不像那些個個差不多樣、差不多聲,令人不懂分別誰與誰。」


2016-09-03 on.cc

上年合作不成 鄧小巧成功搵王菀之造歌

【on.cc東網專訊】 歌手鄧小巧到電台宣傳新歌《強弱》,她表示歌曲原先打算在上月推出,但有很多意外而要延遲,又透露這次請得王菀之(Ivana)為她作曲:「其實我上年都搵過佢幫我寫歌,但佢話唔得閒,後來我先知佢係因為要結婚,到今年佢就透過另一個人,話佢可以寫歌,唔知我仲想唔想要佢嘅歌呢,我係好開心嘅,因為本身以為唔會有!」但她指收歌時非常顫顫驚驚:「因為我已經諗好題目係講強弱,但唔知佢寫嘅歌會係咩類型,咁啱佢寫嘅曲都好啱個主題。」


2016-09-07 on.cc

冇眉妝嚇走客戶 王菀之畀軒仔塞襪落口

【on.cc東網專訊】 歌手王菀之(Ivana)接受TVB娛樂新聞台節目《StarTalk》主播許文軒(Edmond)專訪,大談創作新歌《該死的快樂》及婚後感受。

王菀之都要咪嘴?

Ivana表示婚後創作的音樂有所不同,她說:「我自己都唔知,係之後有人同我講先發現,我成個人較Soft同埋有泰然嘅氣場喺歌中,由於呢兩年自己唱咗好多較靈性嘅歌,少咗以前嘅電子Band Sound,所以今次係時候撩番啲火出嚟。」她又謂:「今次黃偉文填嘅詞搞到好難唱,最初收到佢嘅詞,我都驚一驚,但我冇理由叫佢改,所以我決定唱Live嘅時候到嗰粒會夾口型。」

被取消表演

提到新歌MV造型嚇人,Ivana說:「今次係冇眉妝,其實之前喺頒獎禮中試過,就係因為嗰次個冇眉造型一出,我有一個客戶取消咗我Annual Dinner個表演,佢哋話我冇畫眉好怪,如果我去佢公司唱歌都唔畫眉咪死,我第一個反應係乜咁Funny,咁算啦!其實總會有人覺得我唔好,我唔想因為咁而唔試。」

嬲張敬軒嬲到喊

專訪中,Ivana應主播Edmond要求大玩「快樂指數」遊戲,結果令Ivana最開心的男人原來是監製Alex Fung,亞軍是張繼聰及白只,問到王菀之為何把老友張敬軒放在一邊?她謂:「其實佢唔係對我好好,我要講第101次,有次大家做完嘢喺保母車,佢竟然襯我瞓覺,除咗自己對襪放落我個口入面,我食咗佢隻襪幾秒,我真係好嬲同喊咗出嚟!」

因為老公而下廚

講到老公Eric So亦三甲不入,Ivana說:「佢帶畀我嘅快樂指數係最高,所以唔能夠同其他人相提並論,結婚差不多一年,以為婚前婚後應該一樣,但原來暗地裏有所不同,我會不自覺地執咗間屋亂嘅嘢,希望Eric會有舒服嘅地方,呢樣嘢佢冇要求,如果有啲工作要離開香港好耐,我可能會唔做,會推㗎,因為會掛住屋企。另外我煮嘢食係因Eric而開始,依家愈來愈喜歡,希望遲吓出食譜,鼓勵唔識煮嘢食嘅人煮嘢。」


2016-09-08 晴報

王菀之冇眉粧趕客

【晴報專訊】王菀之(Ivana)日前接受TVB娛樂新聞台節目《StarTalk》訪問,大談新歌《該死的快樂》及結婚近一年的感受。提到新歌MV中,她的冇眉粧相當嚇人,Ivana自爆曾因這個粧而嚇窒客戶,令她錯失一個Annual Dinner的表演活動,她說:「佢哋話我冇畫眉好怪,我第一個反應係乜咁funny。」Ivana在訪問中又大玩「快樂指數」遊戲,結果令她最開心的男人是唱片監製Alex Fung,其次是張繼聰和白只,反而好友張敬軒及老公Eric So卻三甲不入,Ivana笑言:「老公畀我的快樂指數最高,但唔能夠同其他人相提並論。」

圖:Ivana自爆張敬軒曾趁她睡着時,塞襪入她的口中,令她即時嬲到喊。


2016-09-20 香港01 (節錄)

張敬軒王菀之獻唱《友誼的小船》 希望透過歌曲珍惜身邊人

張敬軒(軒仔)、王菀之(Ivana)、鄭少秋、汪明荃、陳潔靈、JW(王灝兒)、雷安娜及衛蘭等今日出席《星光熠熠耀保良》記者會,眾人在現場都呼籲各界人士於當晚慷慨解囊,共襄善舉。

明年將於紅館合體開演唱會的軒仔及Ivana,軒仔透露今次將會首度公開獻唱《友誼的小船》:「今次是Ivana寫、Wyman(黃偉文)填詞及馮翰銘製作監製,歌曲的內容是講人與人之間那種友誼,是需要大家一齊划。象徵着我同Ivana的默契和我們的友情。」看來演唱會的主題似乎是圍繞友情,軒仔就笑言:「當中都有好多情,例如有憎恨之情。其實最主要想帶出希望透過我們的經歷,好好珍惜身邊為你遮風擋雨的人。」

圖:明年將一齊開演唱會的王菀之和張敬軒,今次在節目將首度唱出演唱會主題曲《友誼的小船》。(符祥定攝)

圖:(左起)雷安娜、彭健新及王菀之齊齊出席活動。(符祥定攝)


2016-09-20 on.cc

度蜜月係咁提軒仔 王菀之唔怕老公呷醋

【on.cc東網專訊】 歌手王菀之(Ivana)與好友張敬軒出席《星光熠熠耀保良》記者會。談到明年二人的演唱會預售情況理想,Ivana表示將加開一場,問到會否再加場?她謂:「要賣晒先可以再加場。(會唔會叫軒仔增肥?)今次主要玩視覺效果,我同佢會令大家有幻覺,唔使操弗情況下都睇到係fit。」

眼見Ivana下巴爆瘡,軒仔即大講有味笑話,寸對方「食得好嘢多」,Ivana聞言即笑謂:「濕熱啫!呢排又飛得多。(去度蜜月?)係呀!其實每個旅行都可以叫度蜜月,今次用咗三個半星期去咗四個國家。」軒仔再打蛇隨棍上追問Ivana有否造人,是否一個國家造一個等,惹笑非常。問到Ivana此行與老公可有甜蜜事?她謂:「我好開心可以同張敬軒開concert,所以喺個trip度每日同老公都講佢,佢唔會呷醋嘅。」而軒仔就表示屆時兩人會有辣身舞,更以跳得勁過舞台王者郭富城為目標,嚇得Ivana嗌怕怕。

圖:王菀之同張敬軒咁friend,王菀之唔會嬲嘅!

圖:王菀之同張敬軒演唱會預售情況理想。

圖:張敬軒個樣想點?

圖:王菀之話演唱會再加一場。


2016-09-20 頭條網 (節錄)

軒仔Ivana演唱會加場 預告大跳辣身舞回饋觀眾

秋官鄭少秋、阿姐汪明荃、張敬軒及王菀之等出席《星光熠熠耀保良》記者會,後輩張敬軒及王菀之,亦會在明年初合辦演唱會,反應非常熱烈,日前已經宣布要加開一場,共開4場,他們更透露有辣身舞環節,軒仔笑言目標跳得勁過郭富城。

圖:軒仔和Ivana的演唱會反應熱烈。


2016-09-20 明報(即時新聞)

張敬軒逼供係咪蜜月造人 王菀之:唔話你知

【今日直擊】王菀之(Ivana)和張敬軒將於明年2月紅館開騷,他們今日出席活動時表示,由於預售門票理想,會加開多1場。Ivana笑言多得軒仔帶挈,才能在紅館演多1場騷,軒仔即笑說:「我都要增肥配合Ivana!」

談到Ivana剛與老公Eric So從歐洲蜜月回來,軒仔笑問Ivana:「有無造人?」Ivana即大發嬌嗔說:「唔話你知!」場面搞笑!

圖:Ivana如果造人成功,咁演唱會咪要佗住個B唱囉!(攝影:孫華中)

圖:軒仔話要增肥配合Ivana!(攝影:孫華中)


2016-09-20 Tungstar (節錄)

王菀之張敬軒開心個唱加場 鄭少秋汪明荃大唱金曲

(2016年9月20日香港訊)張敬軒、王菀之、鄭少秋、汪明荃和宣萱 ,今天出席慈善節目「星光熠熠耀保良」記者會。王菀之和張敬軒這對老友,透露明年2月合作舉行的演唱會宣佈加場,王菀之更謂今次演唱會大玩視覺效果,雖然有辣身舞部份,但不用操練身型,不過當問到和老公早前歐遊度蜜月,有否順便造人?王菀之即怕羞地拒回應,還表示此行跟老公不時談起了張敬軒,更揚言老公不會為此吃醋。


2016-09-21 成報 (節錄)

開騷不減肥 玩「視覺效果」 王菀之感激軒仔帶挈

《星光熠熠耀保良》將於下月15日假紅館舉行,昨日先於酒店內舉行記者會,除了擔任司儀的鄭少秋、汪明荃(阿姐)、林曉峰、陳庭欣外,有份演出的張敬軒、王菀之(Ivana)、陳潔靈、吳業坤等也有現身支持。

軒仔和Ivana合作的演唱會近日宣布加場,現共演四場,Ivana笑言感謝軒仔的帶挈,因未試過演唱會唱如此多場,軒仔則謂希望再加,解釋是因為預售反應理想故乘勝追擊。他續言為了Ivana會增肥,而Ivana則稱今次演唱會主題是玩視覺效果:「不用操Fit但睇落都Fit。」

提到Ivana先前和老公Eric去了芬蘭、英國、冰島等四國歐遊三個半星期,Ivana笑說也是度蜜月:「自己叫啫,(度蜜月)幾時也可以!」問到有沒有趁機造人?Ivana先害羞表示不答,之後軒仔抵死表示:「一個國家造一個人!」Ivana笑問是甚麼顏色,軒仔竟稱啡啡地。Ivana續言今次和老公的話題都離不開軒仔,但強調老公不會吃醋,最後軒仔表示在演唱會上會和Ivana有辣身舞,笑說目標是跳得勁過郭富城,但Ivana就縮沙表示:「我不會參與。」

<採訪>Wan<攝影>文

圖:Ivana、軒仔將在紅館開四場演唱會。


2016-09-21 東方日報 (節錄)

笑王菀之蜜月忙造人軒仔:一個國家造一個?

歌手王菀之(Ivana)、張敬軒、汪明荃、鄭少秋、吳業坤與衛蘭等,昨日出席《星光熠熠耀保良》記者會,明年合作開騷的Ivana及軒仔興奮表示預售已爆滿,故將宣布加開一場,至於會否再加,則要視乎開售情況。

辣舞挑戰郭富城

昨日所見,剛度蜜月回港的Ivana下巴生滿粒粒,軒仔即大講有味笑話取笑她「食得好嘢多」,Ivana沒好氣說:「濕熱啫!呢排飛得多。(度蜜月?)係呀!其實每個旅行都可以叫度蜜月,今次用咗3個半星期去咗4個國家。」軒仔打蛇隨棍上問她有否趁機造人:「係咪一個國家造一個?」令全場笑爆嘴!問到此行有否甜蜜事發生?Ivana說:「因為好開心可以同張敬軒開Concert,所以喺個Trip度每日同老公都講佢,相信佢唔會呷醋嘅。」軒仔更預告二人屆時會跳辣身舞,笑言以跳得勁過「舞台王者」郭富城為目標!

圖:軒仔對住老友王菀之即冇厘正經,更笑她蜜月時「食得好嘢多」。


2016-09-21 都市日報

王菀之度蜜月 軒仔追問有冇造人

張敬軒(軒仔)同王菀之(Ivana)昨日一齊出席《星光熠熠耀保良》記者會,Ivana表示早前同老公旅行度蜜月,佢話:「其實每個旅行都可以叫度蜜月,今次用咗三個半星期去咗四個國家。」點知身旁的軒仔突然記者上身,追問對方有冇趁機造人,係咪每到一個國家造一個,搞到Ivana哭笑不得。問到此行同老公有咩甜蜜事?Ivana笑謂:「因為好開心可以同張敬軒開演唱會,所以喺個Trip度每日同老公講軒仔,老公唔會呷醋嘅!」

圖:Ivana同軒仔的演唱會預售情況理想,所以將會加開


2016-09-21 晴報

Ivana避談造人計劃

【晴報專訊】張敬軒、王菀之(Ivana)昨日出席《星光熠熠耀保良》記者會,兩人明年二月合體開騷,銷情理想,已宣布加開一場,問軒仔會否遷就Ivana而增肥?他笑言今次主要玩視覺效果,觀眾入場自有分曉。Ivana與老公Eric So剛從北歐返港,問她可有旅行造人?她即時躲到軒仔後面,並表示:「唔好講呢啲。」軒仔就笑她婚後多次外遊度蜜月,很羨慕她隨時可以放假去旅行。

攝影:Lego

圖:軒仔與Ivana老友鬼鬼,企埋一齊即整古作怪。


2016-09-21 星島日報 (節錄)

王菀之度蜜月話題不離軒仔

(星島日報報道)鄭少秋、汪明荃(阿姐)、張敬軒及王菀之等昨日出席《星光熠熠耀保良》記者會。

張敬軒及王菀之宣布演唱會加場共開四場,他們透露屆時會有辣身舞,軒仔笑言目標跳得勁過郭富城。王菀之剛由歐洲度蜜月返港,面上爆瘡的她解釋因為飛得多,加上體質濕熱所致。她又說很開心與軒仔開演唱會,蜜月期間與老公的話題也離不開軒仔,好彩老公沒有呷醋。

圖:王菀之、軒仔演唱會加開四場。


2016-09-21 更多《星光熠熠耀保良》記者會報道(節錄)

明報:張敬軒王菀之跳辣身舞

【明報專訊】鄭少秋(秋官)、汪明荃(阿姐)、張敬軒及王菀之昨日出席無綫《星光熠熠耀保良》記者會,節目將於10月15日在紅館舉行。4人跟紅館相當有緣分,軒仔與王菀之將於明年2月聯手開騷,反應熱烈已宣布加開一場;秋官和阿姐亦宣布入紙成功,明年分別在5月及8月舉行入行50周年演唱會,認真可喜可賀。

軒仔與王菀之的紅館演唱會日前信用卡預售反應理想,宣布加開一場,王菀之笑言:「多謝張敬軒帶挈,因我未試過在紅館開這麼多場次,今次暫時4場,希望可以再加。」

軒仔笑言會增肥配合王菀之,又會透過視覺效果去呈現「不用操弗都會好弗」的效果,軒仔說:「今次絕對會跳辣身舞,好辣!音樂就一定有,但我們會勁歌熱舞,目標是跳得勁過郭富城。」王菀之剛歐遊返港,軒仔追問有否造人?她即時怕醜躲在軒仔背後說:「我不話你知!不過我旅程中跟Eric(老公)聊天的話題都離不開軒仔,他不會呷醋的。」

記者:楊安莉

攝影:孫華中

圖:王菀之(左)與張敬軒(右)合作的演唱會加開一場,軒仔笑言會增肥配合女方。(攝影:孫華中)

文匯報

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)鄭少秋(秋官)、汪明荃(阿姐)、張敬軒(軒仔)、王菀之(Ivana)、衛蘭、吳業坤、JW、彭健新、雷安娜、陳潔靈、陳庭欣及應屆港姐、港男等,昨日出席一年一度大型籌款節目《星光熠熠耀保良》記者會。

同場的張敬軒及王菀之將於明年二月合作舉行演唱會,軒仔表示日前預售反應非常理想,宣佈加開多一場,合共開四場。他們透露會跳辣身舞,軒仔笑言目標是跳得勁過郭富城。

Ivana又表示近日與老公用了三個半星期,去了荷蘭、芬蘭、冰島及倫敦旅行。問到是否度蜜月?她笑謂每個旅行都可以叫度蜜月。軒仔就八卦問Ivana有否造人?是否一個國家造一個?Ivana就害羞答:「我唔話你知!」

頭條日報

鄭少秋、張敬軒及王菀之等昨日出席《星光熠熠耀保良》記者會。張敬軒及王菀之宣佈演唱會加場共開4場,他們透露屆時會有辣身舞,軒仔笑言目標跳得勁過郭富城。王菀之剛由歐洲度蜜月返港,她笑說蜜月期間與老公的話題也離不開軒仔,幸好老公沒有呷醋。

圖:張敬軒大爆會與王菀之在演唱會上跳辣身舞。


This entry was posted in 2016news. Bookmark the permalink.